Styrk virksomheden med denne produktserie

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Hudplejeprodukter forhandles så mange forskellige steder og i så mange forskellige former, at det som virksomhed kan være svært at få øje på netop det produkt eller mærke, der passer perfekt ind i firmaets rammer.

Henvend jer til målgruppen

Som virksomhed gælder det om at ramme målgruppens aktuelle smag inden for et ofte bredt felt. Gewohl er et yderst velkendt og anvendt mærke i fodplejebranchen. Hudplejeserien fra Gewohl byder på flere produkter end mange andre serier. Den indeholder både negle- og hudbeskyttelsesolie, fodbadecreme, balsam til benene, fodbadesalt og Fluid, der er desinficerende og kan behandle hård hud, indgroede negle og ligtorne. Serien fra Gewohl rummer mange ting endnu. Man kan også få fingrene i nogle spændende gaveposer, der helt sikkert vil fange kundernes interesse. Meningen med hudplejeprodukterne i serien er, at de er udviklet med den hensigt at skabe en naturlig balance i huden, hvilket, forståeligt nok, er meget eftertragtet.

Hudpleje af kvalitet

Som et eksempel på kvaliteten af Gewohls produkter, er deres Soft Feet Creme indhold bestående af vitaminrig avokadoolie, mælk og honning samt andre ting, der øger hudens smidighed og glans. Den beskytter mod fodsvamp og er tilmed dermatologisk testet, hvilket indikerer en vis professionalitet. Desuden er den godkendt til diabetikere, så hudplejeserien gør et forsøg på at ekskludere så få som muligt, som lider af diverse allergier eller sygdomme. Som virksomhed er der stor sandsynlighed for at få succes med hudplejeserien fra Gewohl, fordi det er et i forvejen anerkendt mærke i branchen, og de lægger en ære i at udvikle inkluderende produkter af høj kvalitet. Ift. alt det arbejde, det kræver at udvikle disse produkter, og det kunden i sidste udfald får hjem, er priserne på Gewohl som regel også retfærdige, så ingen betaler hverken overpris eller underpris. Det betyder meget for kunderne, og derfor er det vigtigt at lægge vægt på.